XVII. BURDINOLA IKERKETA-SARIA

28/01/2021

Joan den 2021eko urtarrilaren 25ean, Burdinola Ikerketaren XVII. Saria eman zitzaion Maria José Alonso Fernández ikertzaileari, Konpostelako Santiagoko Unibertsitateko Geografia eta Historia Fakultateko Paraninfoan.

En la foto aparecen (de izquierda a derecha): Mikel Martínez (CEO Burdinola), Julen Gómez (Burdinola), Maria José Alonso (premiada), Alfonso Hernández (director gerente de EUSKOIKER) y Joseba Pineda (decano facultad medicina UPV/EHU).

Argazkian (ezkerretik eskuinera): Mikel Martínez (CEO Burdinola), Julen Gómez (Burdinola), Maria José Alonso (saritua), Alfonso Hernández (Euskoikerreko zuzendaria) eta Joseba Pineda (EHU/EHUko medikuntza fakultateko dekanoa).